fredag den 6. juni 2014

Bånd

Det er vist ikke nogen hemmelighed at jeg savner Dubai og alt hvad Dubai har at byde på.
En ting jeg savner rigtig meget er Satwa, det område hvor jeg købte bånd og stof, til rigtig gode priser og Souk'erne
Jeg elsker mixet mellem mellemøsten, Indien og den skandinaviske stil.
Da vi mødtes med vores venner på Bali, var der store bytte dag. Vi havde en masse ting med fra Australien, som de ikke kan få i Bangladesh og Emma havde sørget godt for mig, med en hel pose fyldt med lækre bånd.
Dem der kender mig og har set mit værelse, ved måske godt at bånd ikke er det jeg mangler mest af, i hvert fald ikke hvis i spørger min kære mand, men jeg er nu af en helt anden holdning. Nemlig at man ALDRIG kan få for mange bånd og for meget stof :O)
Her er lidt af det lækre udvalg 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar