torsdag den 3. april 2014

Hæklet gulvtæppe

For meget meget meget lang tid siden gik jeg igang med at hækle det her gulvtæppe. Planen var at det skulle havde været dobbelt så stort, men jeg kunne desværre ikke få mere garn. Så nu har det bare ligget og irriteret mig alt for længe og jeg fik andelig taget mig sammen til at få det afsluttet.
Da planen var at det skulle havde været meget større, var planen også at det skulle havde dækket et stort stykke af det grimme gulvtæppe vi har i soveværelset, men da det ligesom ikke kunne lade sig gøre, måtte jeg finde på noget andet.
Nu ligger det og pyntet under min gyngestol og det er jeg også vældig tilfreds med :O)



Mønsteret er fra Drops og så her jeg tilføjet flere runder og har bare afsluttet med fastmasker i stedet for tungekanten. Det blev lidt for meget til min smag.
Nu måler det ca. 120 cm og det er en ganske fin størelse.


2 kommentarer:

  1. Ih, hvor er det pænt under gyngestolen. Du har den fineste stil!

    SvarSlet