mandag den 31. marts 2014

Ny sækkestol

Jeg er igang med at lave lidt om herhjemme. Alle puder er ved at blive skiftet ud, trængte til lidt forandring. Nu har vi jo også snart boet i huset i 2 år, det er jo lige før det er rekord for os ;)
I weekenden blev jeg færdig med et nyt betræk til sækkestolen. Det gamle betræk så også forfærdeligt ud, blevet fuldstændig bleget af solen. Så nu må jeg vist huske at tage rullegardinet ned i løbet af dagen. Så dette kan holde lidt længere.

Sækkestolen hat jeg lavet i fløjl. Det var desværre ikke bredt nok, så måtte sy en bane på.
jeg har valgt at skjule sammensyning med det stof jeg også er ved at lave nye puder i.
Jeg har tilført små neon detaljer i form af syninger, så ikke noget der springer i øjne,
 men stadig noget man kan se 



Det gamle betræk.
Lidt svært at se at det engang har været mørkeblåt.


2 kommentarer:

  1. Betrækket er utroligt flot - meget stilet og enkelt.

    Jeg tænker, at efter 2 år har den haft godt af at blive udskiftet med et nyt betræk. Eller var den ren nok?

    SvarSlet
  2. Tusind tak
    Ha ha ha... betrækket kan taget af. Så det har været vasket mange gange :O)

    SvarSlet