fredag den 7. marts 2014

Mollie makes

Jeg elsker bøger og blade om bolig, indretning og kreative ideer.
Der er desværre bare ikke rigtig noget her i Australia eller det er der, er ikke lige min stil.
Igår var jeg i Lake side Mall i Joondalup som jeg meget sjældent kommer i, synes det er noget så forfærdeligt, men der er nogen forretning som der desværre ikke er i Whitford Mall'et der ligger lige her hvor vi bor.
På min tur var jeg så heldig at finde de her engelske blade, elsker Mollie makes. Så fine billeder og så fin inspiration.
Det eneste problem er alle de mange reklamer, som er fra engelske forretning. Det er egentlig ikke reklamerne der er problemet, mere mange af de forretninger der har reklamerne har ingen shipping ud af EU. Øv øv!!!
Her i Australien er der ikke så meget andet end Spotlight, i hvert fald ikke hvad jeg kender til og det er ikke altid den mest spændene butik.






1 kommentar:

  1. Åeh hvor jeg også savner blade. Men jeg henter flere på ipad, selvom at det slet ikke er det samme. Mollie er også på der.

    SvarSlet