lørdag den 8. februar 2014

Farvel lille Bedste

Igår sov min kære elskede lille Bedste ind.
Min Bedste har altid været en frisk og energisk lille dame, med et stort hjerte og mor i alle afskygninger.
Vi har mistet en fantastisk Mor, Bedstemor, Farmor, Svigermor, reserve Bedste og reserve mor.
Mit største ønske var at komme hjem og sige farvel, ikke til en begravelse, men at se min Bedste i live. Mærke hendes varme, se hendes smil og høre hendes stemme.
Igår skulle jeg hjem og på vej ud i lufthavnen fik jeg en meget mærkelig fornemmelse i mave. Ringede til min far med det samme, min bedste var gået boet. Ikke andet end 2 minutter siden. 
Jeg kan slet ikke forstå hun ikke er her, jeg kan slet ikke forstå jeg ikke får lov til at se hende mere. Min Bedste, min elskede lille Bedste.
Efter det svar, kunne jeg selvfølgelig ikke sætte mig på et fly helt alene og sidde der de næste 22 timer. Jeg ville gerne være hos min mand og mine drenge.

Min Bedste var at besøge os her i Australien, da Tristan blev 2 år, som ikke er andet end 5 måneder siden. Jeg er så glad for hun nået at komme og besøge os og se vores liv.



Kære elskede lille Bedste
Savner dig af hele mit hjerte.
Hver gang jeg griber mit hækletøj, vil jeg altid tænke på dig.
Jeg ved du er et bedre sted nu, men det gør ikke smerten mindre.
Du var et stort menneske, som kunne rummer og favne så mange mennesker. 
Du var altid glad og smilene, aldrig til besvær og noget af det mest betænksomme menneske.
Du var kærlig og loyal og du har beriget så mange mennesker med dit kærlige sind. 
Elsker dig.
Farvel Bedste

5 kommentarer:

  1. Kære Louise,
    Sikke et fint indlæg. Hvor er det trist for dig og hele din familie. Heldigvis er der minderne om en dejlig tid i Australien for ganske kort tid siden.
    Alt for ofte er det de mennesker, man elsker allermest, der forsvinder først. Og alligevel vil de altid være hos os. I hækletøj, særlige formuleringer, bestemte berøringer, mad, billeder, ting. Og så selvfølgelig som stjerner på himlen.
    Knus fra Tine

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Tine
      Tusind tak.
      Ja, du har helt ret. Er så taknemlig for hun nået at komme, men det kommer sådan lidt som et stort chok for os alle.
      Min bedste har aktid været fuld af energi. To dage før hun blev indlagt var hun ude at danse folkedans og hun gik hver dag omkring 10 km. Hun var kun indlagt i 5 uger og jeg tror ikke der var nogen der havde set at det var sådanne det ville ende.
      Så jeg er muligvis en lille smule chokeret.
      Så ja, du har helt ret, hun vil altid være her hos mig. For hun var et fantastisk menneske, som vil blive savnet hver eneste dag af rigtig mange.
      Kram

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet