torsdag den 27. februar 2014

Billeder af min familie

Da min Bedste lå på hospitalet bad hun om et billedet af os alle 4. Hun havde et stående af mig og drengene.
Anja min gode veninde er en fantastisk fotograf og det er utroligt at hun overhovedet har kunne få bare lidt gode billeder. Det var vildt stormvejr den dag og da vi fik taget billederne på stranden var der sand alle vegne, Tristan ville slet ikke ha taget billeder og vi var vist alle godt trætte og sultne. Vi kunne ikke rigtig udskyde det, så det måtte bare være sådan.
Her er lidt af billederne 

Sådan får man 2 drenge til at sidde stille :O)


Resultat :O)


Tristan var ikke helt enig i at vi skulle ha taget billeder og valgte at lægge armene over kors og vandre afsted. Bastian prøvede at få ham tilbage og Anja kunne hvis ikke helt stå for min stædige Bøf og fangede de her 2 til evigt minde :O)

Min lækre Bøf 

Min lækre Bølle 

Der var desværre ikke så mange gode hvor vi alle 4 var på.
Her er et hvor vi alle i det mindste kigger på kameraet 

2 kommentarer:

  1. Det er sådan nogle gode billeder til trods for sult, træthed, surhed og korslagte arme ;-) <3 Er VILD med Bastians krumspring for at få Bøf og Bølle til at sidden stille. Og ALT for sødt (set udefra) at Bøf valgte at udvandre i protest. Kys Tulle <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Tulle <3
      og mange kys lige tilbage til dig

      Slet