torsdag den 5. december 2013

Julepynt og sygdom

Hvorfor er det altid sådan at når Bastian er ude og rejse, så er enten en eller begge drenge eller mig der bliver syge eller en af dem er ved at få tænder eller hvad der ellers kan være af festlige sager. 
Denne gang er det Tristan der har fået mave-influenza. Åhh… ja!!! Tror jeg har vasket omkring 6 maskiner om dagen og brugt 4 dåser desinficerende spray (glen 20). Søvn og overskud er ikke lige det jeg kan prale med. Nu krydser jeg fingre for at det er ovre inden weekenden og at Elliot ikke får det.

Har prøvet at komme lidt i julestemning med at pynte lidt op, men det har ikke været en helt nem opgave. Tristan vil nemlig kun sidde hos mig eller blive kørt rundt i klapvognen. 
Han har da sovet lidt, meget lidt i forhold til hvad han plejer og i forhold til at han er syg, men når han har sovet har jeg da prøvet at få julepyntet lidt.

1. december og så skulle der selvfølgelig rissen grød til ;)
Jeg bruger risotto ris og det fungere helt fint
Skålen er fra da min mor var barn, det er da lidt hyggeligt.
Egentlig ikke min stil, men der er minder og gemmer i den og det kan jeg li´ :)

Gran og mos er ikke rigtig noget jeg kan få fat på, men har samlet de her slags "kogler"
og så får de lige en omgang glitter 

Det var ikke kun "koglerne" der fik glitter, mine fingre kunne vist godt havde fået en plads i jule dekorationen 

Mit resultat
0g endnu et



Georg Jensen har også lige fået en tur

Jeg kan desværre ikke finde juletræslys nogen steder her i Aussie, så dem har min mor med til mig fra DK, når mine forældre kommer,
som jo er meget snart og det glæder vi os til :)

Nå, nu er den lille mand vågen igen og kl. er 23.30. Så der er udsigter til endnu en meget lang og vågen nat. Håber virkelig det her er overstået meget snart!!!


2 kommentarer:

  1. Øv, at Tristan er blevet syg :( Det er næsten som om de to banditter gemmer sygdommen til I er "alene"... Rigtig god bedring med ham! Kys

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det må man sige. Nu er han frisk og nu er Elliot blevet godt forkølet, så det køre bare derud af :/
      Rigtig god weekend lige om snart.
      Kram & kys

      Slet