tirsdag den 26. november 2013

Den der tid....

Igen gik tiden og den gik igen virkelig alt for hurtigt. 
Bastian har til en forandring ikke været ude og rejse de sidste 3 uger. Det har været så rart at kunne være sammen som familie og har haft muligheden for at ha en stabil og "normal" hverdag.
Det hele bliver bare så meget nemmere og overskuet bliver også meget større. Så der har været tid til drengene og vi har haft nogen dejlige weekender med masser af hygge.
Men desværre kunne det ikke vare for evigt denne her "normale" hverdag. Bastian rejser på torsdag og er væk 2-3 uger. Ja, jeg ved det lyder lidt underligt at jeg ikke kan svare på hvor lang tid han er væk, men det kan jeg aldrig rigtig vide. Der sker meget ofte forsinkelser på det han laver. Så dem er jeg begyndt at lægge på med det samme. Han har nemlig altid en retur billet, men den bliver meget ofte lavet om. Så i stede for at blive sur og irriteret over han ikke kommer hjem til planlagt tid, ligger jeg altid lige nogen dage til. Så planlagt skal han være afsted i 17 dage og så har jeg lagt 4 dage ekstra til og så kommer vi jo op på 3 uger. 
Jeg synes det er lidt ærgerligt han skal være væk lige i december. Der er så mange ting han går glip og jeg hader at stå der til diverse arrangementer og mangle ham. Ikke fordi jeg ikke kan tingene selv, men vil jo gerne dele det med ham.
Så drengene og jeg skal ud og fælde juletræ i weekenden, sammen med vores Australske venner. Håber Shane vil hjælpe mig med at få fældet det træ og få det båret ind i huset ;O)
Så er der jule arrangement i Day care, som Bastian også går glip af. Ja, listen er lang og det er jo bare sådan det er.

Det der med at det er december lige om lidt og julen allerede her er begyndt, kan jeg slet ikke forholde mig til. Her har vi jo forår og det har været et dejligt varmt et af slagsen, med rigtig mange dage hvor vi har været i midten af 30 grader og opefter, den sidste uge har det dog været koldt og ligget på i midten af 20'erne. Så når vi kommer til december og julen, træder vi jo også ind i sommeren og det vil jo også sige nogen meget varmere dage. Jeg elsker varmen, men det er godt nok ikke det jeg forbinder med jul. Så den der julestemning er altså lidt svær at finde.

Sidste år var her 47 grader den 24. december og det er altså lidt varmt når man skal spise dansk julemad, men den del kan jeg altså ikke helt slippe. Ikke lige den dag ;O)

Det var lige en lille hurtig update herfra og igen håber jeg at jeg snart bliver bedre til at få skrevet lidt mere ;O)
Ha en dejlig dag derude. Her er dagen ved at være omme og jeg har lige lagt mine 2 Bøller i seng.
Er nemlig også alene her i aften, da min mand er til firma jule halløj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar