mandag den 10. juni 2013

Ja, jeg er her stadig eller....

Tiden går og jeg får ikke rigtig skrevet så meget.
Det er ikke fordi jeg ikke laver noget kreativt og det er bestemt ikke fordi der ikke sker noget i det lille hus. Jeg har bare ikke helt overskuet og energien til at få skrevet og lagt billeder ud.

I maj måned har vi været en uge på Bali. Total afslapning og familie hygge. Så dejligt at være sammen som familie, det var også vores første ferie sammen som familie. Ja, jeg ved det lyder mærkeligt. Men sådan at flytte rundt hele tiden og nyt land osv. tager hårdt på familie livet. Drengene reagere på den hele tiden nye hverdag. Så ferie har der ikke været så meget tid til. Vi har selvfølgelig været i DK, men det kan man ikke altid betragte som ferie.

Så har jeg været på veninde tur i Singapore med Frøken Møller. Nøj, det var godt at se Frøken møller og den fine mave. Kan slet ikke overskue at jeg ikke ved hvornår jeg ser hende igen og jeg ikke ved hvornår jeg ser Fætter Disco, men sådan er det.
Vi havde i hvert fald en helt fantastisk weekend. Der gik lidt ged i det med ankomstiden, så Frøken møller kom lige en dag senere. Lidt surt når man nu ikke har så lang tid sammen, men så var det godt det var Singapore og det er så nemt at komme rundt og der er bestemt rigeligt at tage sig til. Jeg kede mig i hvert fald ikke :O)
Så nu vil jeg glæde mig til vores næste tur, hvornår det så end blir. Måske der går et par år... hvem ved!!??

Elliot er blevet 3 år og om et par måneder bliver Tristan 2 år. Kan slet ikke forstå hvor tiden bliver af.
Vi har også snart været her i Perth i 1 år, ja... faktisk om en måned. Vildt!!!
Jeg er stadig ikke super glad for at være her. Det er langt væk og føler stadig det er svært at få et netværk.
Jeg savner mine forældre og familie helt vildt og har meget svært ved at der går så lang tid imellem hvor vi ses.
Mine forældre var her til jul og så kommer min Bedste og Mor her til Tristans fødselsdag. Min Far kan desværre ikke komme pga. meget arb., så der går et helt år hvor jeg ikke ser ham. Det er vildt hårdt.
Jeg ved godt det er vores valg at være rejst ud af Dk. Jeg elsker også stadig mit liv som expat, men denne flytning har været hård og dette land har jeg aldrig rigtig forenet mig med. 
Jeg vil gerne bo i et land hvor det ikke koster 66.000 kr. for os 4 at komme hjem til jul og hvor det ikke tager 28 timer at komme til DK.
Da vi boede i Dubai var vi altid hjemme 2 gange om året og mine forældre kom og besøgte os 2 gange om året. Så der gik jo ikke andet end 2-3 måneder, så så jeg dem igen. 
Det her er bare ikke mig.
Så nu bider vi i det sure æble og får det bedste ud af vores tid her. Men til DK kommer vi nok ikke.
I hvert fald ikke før denne kontrakt er udløbet og det gør den føst om et år. Så må vi se hvad der sker.

Jeg håber jeg kan få lidt overskud til at få skrevet lidt mere og ligge lidt billeder ind af det jeg går og kreere, men jeg tror ikke jeg vil kaste mig ud i at love for meget.
Lige nu har jeg energi, men ved også at med tiden forsvinder den. 

Det var en lille opdatering herfra. Ikke en af de mest spændene, desværre!!

2 kommentarer:

  1. Et par år???? Er De fuldstændig bims?? Det skal være en årlig tilbagevendende begivenhed. Så må den sure gamle mand tage et par dage med fætter disco og flasker. Det klarer han da nemt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha.... nu er det jo at jeg tror Sure gamle mand er bedre til det end dig. Så er ret sikker på han nok skal klare det :)
      Jamen, hvor skal vi så hen næste gang???

      Slet