torsdag den 17. januar 2013

Pif, paf og 2 stk. PUF!!!

Mens mine forældre har været her har jeg fået syet lidt. I hvert fald mere end hvad jeg har de sidste par måneder. Så har fået færdig gjort en del projekter på listen færdige, det er nu altid meget rart :O)
De her 2 styks puf har jeg ville lave i meget lang tid, men den der tid, har bare ikke været der.
Puderne er fyldt med krügers kugler og dem havde jeg købt i Dubai. Så i kan jo nok se det er et projekt der har været lang tid under vejs :O)
Nå, men nu er de færdige og er ret glad for resultatet. Stoffet er købt her i AU i Spotlight og jeg er ret vild med kombinationen af mine inderpuder til det sort/hvide skandinaviske look.
Jeg har lukket puderne i bunden med velcro, så det er nemt at tage af og vaske. Hvilket jeg nok skal havde gjort snart. Har nemlig fået lavet betrækket en lille smule for stort. Så satser på det kryber lidt, hvis jeg vaske og tørretumbler det :O)




2 kommentarer:

  1. Eeeeejj noget fedt stof! :D Bliver da helt misundelig - savner godt nok det skandinaviske look :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker :O)
      Ja og jeg savner soukerne og satwa. Bytter gerne ;O)

      Slet