tirsdag den 6. november 2012

Mine kreative drenge

Denne weekend har drengene og jeg rigtig hygget. Vi har været alene, Bastian er afsted på projektet.
Så weekenderne kan godt være en smule lange at fylde ud. 
Derfor fandt jeg maling og papir frem, pakket bordet ind i voksdug og så var det bare med at komme igang. Mine drenge hyggede sig og jeg blev underholdt. Utroligt som man bare kan sidde der og observere. Så sjovt og se hvordan de griber tingene an og hvordan de undersøger tingene på hver deres måde.
Der blev i hvert fald malet og hygget til den helt store guldmedalje :O)



                                             
Der bliver virkelig produceret kunst til væggene :O)

Elliot besluttede sig for at male sin hånd og arm, som en lille afslutning. Vældig fint ;O)
Så jeg besluttede at det var nemmere at komme dem direkte ud i bad, så hele hjemmet ikke blev smurt ind i maling :O)

4 kommentarer:

  1. Århhh hvor hyggeligt. Så er julegaverne på plads :o)

    SvarSlet
  2. Synes det er så fint at Tristan har mere maling på maven end på papiret ;O)
    Skønne billeder

    SvarSlet
  3. Det fordi han er rigtig kunstner. De ser ingen begrænsninger ;0)

    SvarSlet