fredag den 2. november 2012

Græsenke

I fødselsdags gave fik jeg en overlocker af mine dejlige drenge, men da vi tog ud for at købe den, var den selvfølgelig udsolgt.
Jeg skrev mig på ventelisten og endelig i tirsdags ringede de og sagde at nu var den kommet. Jubiiii.... så gæt lige hvad jeg har lavet idag, nu når begge drenge er i nursery. Jep, jeg har nemlig været ude og hente denne maskine. 

Så nu ved jeg godt hvad jeg skal lave de næste mange aftner når drengene er lagt i seng.
Ja, det er jo lige en anden ting. Min mand rejste i morges, afsted på projekt og er væk i 9 dage. Så kommer han hjem i 4 dage og tager så afsted igen i en uge. Så det bliver en lang sej måned at skulle igennem. Plus han også skal rejse i december. 
Så jeg har alle aftnerne helt alene og det er bare ikke lige så hyggeligt at sidde i sofaen og se fjernsyn når han ikke sidder lige der ved siden af. Så tror jeg vil bruge mine aftner på mit værelse og være kreativ. Det er jo også en meget god måde at bruge sine aftner og tid på :O)

Idag er anden gang Tristan er i nursery. Idag da jeg afleveret ham, var han meget mere bevist om situationen og var ikke specielt glad for at jeg gik.
Idag har jeg også haft lidt svært ved at han ikke er her. Synes her er så tomt og har været sådan lidt trist hele dagen. 
Jeg skal vist lige vende mig til at være helt alene og sådan bare selv disponere min tid. Ikke skulle tænke på sovetider, bleskift, underholdning og madtider. Det tager nok lidt tid før jeg helt kan finde ud af det, det må jeg vist bare til at lære :O)

 ♥♥♥ Kan i alle ha en dejlig weekend  ♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Jubiii endelig kom den.
    Ja november er ikke en sjov måned for jer, øv. Lad os håber skype virker igen om lidt. Jeg er på i hvert fald. Kram til dig og bøllerne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaa.... Endelig!!!! ;0)
      Glæder mig til at se dem på Skype imorgen Frøken :0)

      Slet