torsdag den 25. oktober 2012

Pip pip...

.... ja, det er jeg godt nok ved at få. Prøver at planlægge, men hvergang bliver der ændret på det hele og så kan man starte forfra. Jeg er typen der planlægger og tilrettelægger og holder mig til mine planer.
Så når min mand siger han skal på projekt i en uge og det hele så bliver rykket, kan jeg godt blive lettere irriteret. Ikke fordi jeg ikke vil ha ham hjemme, det er jo dejligt, men mere fordi man har sagt nej, til nogen andre ting. Nå, men sådan er det jo bare, det er jo ikke hans skyld. 
Så denne weekend var han hjemme og regnede så med at vi kunne få lavet en masse i huset. Det gik også rigtig godt, indtil Tristan faldt ned fra den trampolin min mand var ved at samle og slog sin skulder temmelig voldsomt. Så han måtte lige en tur på skadestuen. Heldigvis var der ikke sket andet end at han havde fået et lidt slemt slag og ville ikke rigtig løfte armen.
Ja, nu var vi lige blevet færdig med de 4 kindtænder, som holdt os vågne om natten og dagen. Så nu har vi lige taget en uge mere uden søvn, for hver gang han vender sig i sengen vågner han og når han falder kan han ikke rejse sig selv op. Idag går det meget bedre. Heldigvis.
Tristan skal nemlig starte i nursery imorgen. En dag om ugen til at starte med. Så må vi se om jeg overlever eller om jeg nyder det så meget, at han meget hurtigt bliver opgraderet til 5 dage om ugen ;O)
Har nydt at ha begge drenge hjemme så lang tid og ikke være gået glip af noget som helst i deres udvikling, men det er vist også på tide at jeg snart får lidt tid til mig selv. Det har jeg snart ikke prøvet i  3 år, så det glæder jeg mig til :O)

Søndag hoppede Bastian ned fra stigen og forstuvet sin angel temmelig voldsomt. Så han måtte også en tur på skadestuen. Heldigvis heller ikke noget voldsomt.
Så nej, vi har ikke rigtig fået lavet andet i huset, end at få slået græs og samlet den MEGET store trampolin vi har købt. Hold da op den er stor!!!
I denne uge har jeg været ude at købe stof til drengenes værelser. Har planer om at jeg gerne vil lave tipier til deres værelser og så selvfølgelig en masse puder.
Købte temmelig meget stof, så fik denne lille rest med fugle med i købet ganske gratis. Der var lige til 2 puder, så det passede jo helt perfekt :O)
Har broderet rundt om 2 af fuglene med mørkeblå DMC tråd nr. 803. Synes det er blevet rigtig fint. Så nu må jeg bare se at komme i gang med de sidste puder :O)
Så her er de 2 pip pip, som det hele handler om eller skulle ha handlet om ;O)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar