tirsdag den 2. oktober 2012

Masking tape amok!!!

Ja, jeg er vist det man kalder gået en lille smule amok med det der Masking tape. Ihhhh.... synes det er så hyggeligt at sidde og tegne og klister og så bliver hjemmet og alle mine ting jo lige fikset op med lidt farver og spragl :O)

Her er lidt af det jeg har fået lavet





Har selvfølgelig også lavet elefanter inde hos Tristan, men dem fik jeg ikke lige nogen billeder af og nu sover den lille mand :O)






 Har også fået lavet denne nye puslemåtte. Trængte til lidt nyt og så skulle det passe sammen med alt det andet der er i rummet. Da vi boede i Dubai havde vi så mange badeværelser, at vi lavet et om til puslerum. Lagde plader ovenpå badekarret og så fik man et dejligt stort bord og alt inde for rækkevidde. Her er der ikke ligeså mange badeværelser, hvilket jo er fint nok. Så nu er det ude i hjørnet i activity room og før man går ind til drengenes værelser.



Alle NAN (modermælkserstatning) dåserne bliver gemt og genbrugt :O)
 En gammel æske er blevet fikset op 


 Flere dåser :O)


 Låget på dåsen
Og så har min tlf. da også lige fået en tur ;O)


2 kommentarer:

  1. Helt vildt smart med MME dåserne! Hvad koster sådan noget masking tape mon? :)

    SvarSlet
  2. Jep, det er det nemlig :O)
    Jeg køber det på Etsy. Har købt hos dem her http://www.etsy.com/shop/KitChenKitChenFUN
    Gav 2-3 dollar ca. pr. stk.

    SvarSlet