tirsdag den 16. oktober 2012

Gardiner, hynder og more masking tape

Vi prøver at komme på plads, men det er altså ikke helt nemt med 2 bøller i huset.
Elliot er jo startet i nursery og det går rigtig godt. Så der er han hverdag fra ca kl. 10-17. Ja, det er et lidt sjovt tidspunkt, men jeg nyder morgnerne med drengene. De er ikke trætte og umulige og vil gerne lege sammen. Så vi hygger og spiser morgenmad i det tempo der nu passer dem. Det er så rart der ikke skal være stress omkring det. Det er en af de ting jeg virkelig sætter pris på ved det her liv.
Nå, men der skal jo stadig syes gardiner osv. 
Så når Tristan sover, prøver jeg at få lavet lidt. Det har bare ikke været så nemt de sidste par uger. Han er ved at få kindtænder. Ja, 4 stk. på en gang. Så han har ondt den lille mand og bliver meget hurtigt pyller og vil bestemt ikke sover særlig lang tid af gangen. Så i weekenden tog min mand drengene ud af huset hele morgenen og formiddagen, så jeg kunne få en pause og få syet eller hvad jeg nu havde lyst til.
Det var så rart med de timer helt alene. Hold da op det var vist tiltrængt. Vi har jo hverken familien eller venner der lige kan gi en hjælpende hånd, så det er altid os som forældre der er på og da Tristan stadig er hjemme hverdag, så kan man altså godt blive lidt træt engang imellem. Så en halv fridag var bare rar og jeg fik syet gardiner til begge drengenes værelser og hynder til stolene og pyntet de kedelige Ikea borde op med lidt masking tape :O)





2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint mama - super fine gardiner. Men du skriver 2 bøller, jeg synes altså Bastian godt kan komme med ind som nr. 3 ind i mellem. Abe eller sild?

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker :)
      Ha ha ha.... Ja, men nu har jeg jo ikke Bastian hjemme hele dagen. Ham sender jeg jo afsted hver morgen til hans nursery ;)

      Slet