fredag den 26. oktober 2012

En hel dag helt alene

Så blev det Tristans første dag i nursery. Han skal være der hver fredag. Ja, vi starter mildt ud med kun en dag om ugen. Jeg ved det ikke er meget i forhold til i DK, men her er det faktisk meget, plus jeg er nok ikke helt er parat til at give helt slip ;) 
Det kommer nok lige så langsomt. Skal jo lige lære at være"alene" igen, det har jeg jo ikke rigtig prøvet i nu snart tre år. 
Har virkelig fået noget ud af dagen. Har fået ryddet op, gjort rent til den helt store guldmedalje, vasket tøj, strøget, været ude og spise frokost og drikke kaffe, fået købt ind og shoppet lidt og nu er der stadig lidt tid til jeg skal hente dem. Det er godt nok mærkeligt sådan bare at være mig, men nøj hvor jeg nyder det :0) 

Så var der gjort klar til Tristans første dag.
Alt med navn på :0)

En glad Tristan på vej i nursery

Min lille eftertænksomme Basse 
Puha.... Tiden går alt for stærkt!!!!

2 kommentarer:

  1. Det lyder spændende-både for dig og Tristian.
    Hvad er så planen. Skal du ud og finde noget arbejde på sigt, eller er det umuligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ind til videre skal han kun være der en dag om ugen, måske to, hvis mor her kan klare det ;O)
      Så nej, ikke noget arb til mig. Tror nu det er muligt, bare ikke en mulighed for os.
      Regner med at når vi træder ind i det nye år, skal begge drenge være i nursery 4 dage om ugen og så har jeg dem hjemme hver i sær en dag. Så man kan få lidt alene tid med dem hver for sig.
      Min mand rejser meget, så det ville ikke rigtig hænge sammen hvis jeg skulle arb. og så kan jeg godt lide at gå hjemme. Så glæder jeg mig og ser frem til at kunne få lidt mere tid til mig selv og min symaskine. Den har været forsømt temmelig meget de sidste 3 år.
      Vi har jo ikke familien eller venner, så vi som forældre er altid på. Har aldrig en fri weekend eller bare et par timer.
      Det er fantastisk at være ude, men der er også mange ting der er meget anderledes og man giver afkald på rigtig mange ting.
      Man får til gengæld også mange andre ting.
      Jeg sætter stor pris på at jeg altid kan ha mine drenge i centrum. At jeg ikke skal stresse ud af døren om morgenen og hverdagen ikke bare bliver en sur pligt med indkøb, tøjvask og sengetider der skal overholdes.
      Så nej ikke noget arb. til mig. Jeg er så priviligeret at jeg kan få lov til helt selv at bestemme hvad jeg gerne vil. Det er fordelen ved det her liv :O)

      Slet