onsdag den 31. oktober 2012

Æble Tipien

Har fået lavet denne Tipi til Elliot, nu mangler jeg bare en til Tristan. Kan ikke helt finde ud af om den skal være helt magen til ellers måske noget andet stof. Nu må vi se om de har mere tilbage af det med æblerne ellers giver det jo ligesom sig selv ;O)
Det var super nemt at sy og så er det jo rigtig hyggeligt at sidder derinde og læse bøger.
Det er i hvert fald det Elliot mener den skulle bruges til. Troede han sov længe i morges, men da jeg gik ind for at vægge ham, fandt jeg ham i Tipi, med tæppe og bog og det ser jo hyggeligt ud :O)
Mangler stadig lidt pynt og lidt forskelligt jeg har i tankerne. Nu må vi se hvornår der bliver tid til det. Selve teltet er i hvert fald færdigt! 


13 kommentarer:

  1. NEJ, hvor er den flot!!! Det er da også bare for hyggeligt. Hvordan har du syet den? Mon der findes et mønster? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nemlig mega hyggeligt :O)
      Jeg har bare prøvet mig lidt frem, men hvis du vil kan jeg sende dig de mål jeg har brugt!? :O)

      Slet
    2. Ih ja tak, meget gerne! :-)

      Slet
  2. Det ser da bare SÅ hyggeligt ud. Og skilpadden hygger med...varmer tante Emma hjerte ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. He he... jamen varmer det så også at han stadig siger mussi og kan vise os hvor du bor på kortet som du har lært ham !!?? :O)

      Slet
  3. B griner ligeså meget når jeg siger mussi til ham, som Elliot hihihihi...Ja Emma skal med aeroplane. Elsker at han har helt styr på det ;)

    SvarSlet
  4. Kristina Hansen3. juni 2013 kl. 20.29

    Hej Lykke,

    Det er en utrolig fin tipi, meget inspirerende. Kunne du være sød også at sende mig målene, så jeg også kan lave et til min Elliot:-)? Min mailadresse er kristina@atleve.com


    Tak,
    Kristina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kristina
      Tusind tak :O)
      Ja, selvfølgelig skal din Elliot da også ha en Tipi :O)
      Der er nu en vejledning på bloggen

      Slet
  5. Hvor cool. Ku også godt tænke mig "opskriften"... Vil du sende til mail@louise-lindberg.dk. Mange tak!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :O)
      Der er vejledning på bloggen nu

      Slet
  6. rigtig fin tipi, vil du også sende mig opskriften, tak
    Louise3600@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :O)
      Der er en vejledning med lidt mål og forklaringer på bloggen nu

      Slet
  7. Tusind tak for alle jeres beskeder.
    Jeg har prøvet at få taget lidt mål og billeder. Så der er nu en vejledning på bloggen :O)

    SvarSlet