onsdag den 26. september 2012

♥ Kærlighed ♥

Ja, så røg jeg med på tegne feberen, som denne fantastisk pige er startet. Hun har nogle rigtig gode DIY. Så det er bare med at komme igang ;O)

Mandag aften begyndte Elliot at få feber og havde en dejlig hoste, så han måtte blive hjemme fra nursery igår og har også holdt ham hjemme idag, bare for en sikkerheds skyld. Ingen feber, men en smule pylder.Ja, det er jo den fantastisk "medalje" når de starter i nursery, tror det er 3. forkølelse på 3 uger :O/
Igår var jeg en smule træt, da nattesøvn ikke lige var det vi kunne prale med her i huset. Så da de 2 bøller endelig sov lur, satte jeg mig ind på mit værelse og lukkede døren til resten af huset, for wupti... så var alt rodet væk!!!! Kunne simpelthen ikke overskue 2 aktive timer i huset. Så ladet lidt op på batterierne med et par kopper kaffe, computeren og ja, så tegnede jeg :O)

Mit resultat :O)


En af de få billedet vægge vi har fået lavet. Mangler stadig noget i den sidste ramme.
Denne her væg er lidt særlig.
Hjertemaleriet er en bryllupsgave, fra nogen helt særlige mennesker.
Portrættet er min Far. 
Porcelæns platten er en Piet Hein med teksten: Husk at elske mens du tør det, husk at leve mens du gør det. 
Den sidste lille ramme er et kærligheds brev skrevet for mange mange år siden af en fra min familie, mere præcis 1889. De forstod virkelig at formulere sig i kærlighedens tegn ;O)
Min tegning er også tegnet i kærlighedens tegn. Hvis i kigger efter, er det tegnet ud fra 4 cirkler. Så det er min lille familie.
Så dette er min kærlighedsvæg :O)


Idag har jeg kastet mig over Hama perlerne, så må vi se hvad det kan resultere i :O)

2 kommentarer:

  1. Du er så dygtig mama. Men jeg synes da nok lige der mangler et potræt billede at undertegnede på væggen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo lige det der mangler, det må i den sidste ramme. Godt du sådan lige kan huske mig på sådan noget!!! ;O)

      Slet