mandag den 24. september 2012

Farvel og snøft...

.... og forhåbentligt meget snart på gensyn.
Vi har haft gæste, vores første gæster her i Aussie og nøj, det har været fantastisk.
Nu er de desværre rejst tilbage til Vietnam og de er allerede meget savnet.
Det er den svære del af dette liv. Man savner sine venner og familie og når hverdagen er lidt hård ved en og man så mangler sine venner og familie, ja.... så er de meget langt væk. Den del tror jeg aldrig rigtig jeg vender mig til. Lige når man skifter land og alt er nyt og kan virke temmelig uoverskueligt, bliver savnet også større. Så om et lille halvt års tid ved jeg det hele bliver lidt nemmere og så har vi forhåbentlig også fået os et netværk her i Aussie, men savnet til venner og familie er der stadig.
Nå, men nu er Emma og Benny rejst hjem til Vietnam og her i huset er her alt for tomt. 
Det har været 14 fantastisk dage, med hygge og zoo turer i den helt store stil. Emma og Benny er ret glade for dyr og det må man jo sige passer ret godt sammen med vores 2 bøller. 
Desværre er der ikke nogen billeder, da mit hukommelseskort på kameraet desværre gik i stykke. Øv øv!!!
Håber Emma har lidt billeder fra Cavesham wildlife park som jeg kan få :O)

Kan i alle ha en dejlig dag 

Og til alle vores venner og familie rundt omkring i verden.
Vi savner jer og i er i vores tanker hver eneste dag.

2 kommentarer:

  1. Det har hun og de er sendt afsted :)
    Jeg var heller ikke videre opløftet over at være tilbage i Nam må jeg sige...æv

    SvarSlet
  2. Ja, gad vide hvad der skal til for at lokke den gamle sure til at flytte. Nu har jeg både prøvet med frikadeller og stegt flæsk, men det virker jo ikke!!!! :O/

    SvarSlet