tirsdag den 25. september 2012

Endnu en sækkestol

For meget meget meget lang tid siden gik jeg igang med 2 stk. sækkestole til drengene. Inderpuderne fik jeg lavet vældig hurtigt, men så var det lige det der betræk ligesom lod sig tage lidt for lang tid og midt i mit projekt sækkestol, kom flytning Aussie og derfor kom jeg ikke rigtig videre.
Da jeg skulle pakke alle mine kasser ud med stof, garn osv., dukkede alle de der projekter frem, som aldrig er blevet færdige!!! Puha.... der er mange, men fordelen er jo så også, at meget af det er jo lavet og det er bare lige det sidst der skal laves og wupti.... så er man færdig og det var sådan denne sækkestol blev til!!! Nu mangler jeg bare den anden.... gad vide om den først bliver færdig næsten  gang vi skal flytte. For det satser jeg altså ikke på bliver lige foreløbig!!!

Nå, men her er projekt sækkestol:

Min tegning som min mand meget gerne ville tegne op i stor format. 
Ja, han er ingeniør  ;O)
Lidt hyggeligt han gider være med i mine krea-projekter :O)

Min kære mand tegner og regner!!!
Mine 2 tegninger der ligger oppe ved lommeregneren.
Jep, den anden sækkestol skal der være airplane på :O)

Bilen up close 

Og wupti.... så var der en sækkestol :O)

Bilen der er applikeret på, er lavet ud fra Holly's natdragter der enten er blevet for små eller for slidte.
Dejligt når man kan genbruge og ikke smide ud og så er det dansk. I love it!!!! :O)
Ja, det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg er ret vild med Holly's og Småfolk, så der kommer meget mere genbrug af bodyer og natdragter, for dem er der en del af med 2 stk. drenge ;O)

5 kommentarer:

  1. Eeeej hvor er den bare super-duper flot! Jeg ønsker mig også en stor sækkestol (eller, jeg ønsker mig at gide lave den ;))

    SvarSlet
  2. He he he.... Det er faktisk super nemt og så sidder man fantastisk i den jo :O)
    Du kan få beans i den store ACE ude ved Ikea, så det er bare med at komme igang ;O)

    SvarSlet
  3. Det er super godt lavet! Virkelig kreativt og personligt. :)

    SvarSlet
  4. Fedt - skulle lige til at spørge hvor jeg kunne få fyld. Har efterhånden fået mod på det :) Er de syre derude? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror de kostede et sted mellem 80-90 AED. Så nej det er jo ikke dyrt :)

      Slet