fredag den 21. september 2012

En særlig dejlig dag

Igår havde jeg fødselsdag og det var bare en rigtig dejlig dag. Jeg går ikke specielt meget op i min egen fødselsdag og har ikke en masse forventning og krav til den, men dagen igår var bare helt perfekt.
Emma og Benny, vores venner som bor i Vietnam, er her på ferie og det har bare været så rart med selskab. Det er vist ikke nogen hemmelighed at jeg har haft en svær tid og har haft meget svært ved at falde til her i Aussie. Mit savn til familien og venner er meget stort og har haft mange tude ture, været trist og ked, frustreret og bare ikke sådan rigtig glad. Synes det har været svært at få det hele vendt rundt til noget positivt. Men det at Emma og Benny er her og jeg ikke føler mig så ensom, har virkelig gjort mirakler og dagen igår var bare perfekt.
Vågnede med fødselsdags sang og kys fra mine dejlige drenge. Min mand havde taget fri, hvilket er første gang, så havde ham hele dagen :O)
Elliot blev afleveret i nursery og så tog vi allesammen ud og spiste morgenmad. Derefter en lille tur ind til byen, hvor Emma og Benny viste os en forretning hvor man kan få alt det man mangler i supermarkederne og bare en masse andre lækre specialiteter. Emma og Benny var her i Januar på ferie, så de har lige lidt guldkorn til os, det er jo dejligt.

Derefter kørte vi til Fremantle og spise frokost og lulle lidt rundt og så kørte vi tilbage nordpå for at hente Elliot.
Aftensmaden spiste vi da drengene var lagt i seng, så vi rigtig kunne side og nyde maden og et glas vin og så kunne jeg få lov at åbne mine gave uden hjælp fra Bøllerne ;O)

Og se lige hvad jeg fik af dejlige gaver :O)

Dette maleri er malet efter mit ynglings billede af min lille familie. 
Glæder mig så meget til at få det op.
 Tusind tusind tak Emma, Benny, Tulle, MB og Benjamin 

Nøj, det der med mænd og værktøj, det er vist mig og syudstyr. 
Glæder mig så meget til at prøve den her af!!!
 Tusind tak Louise og Henrich 

 Denne her fra min dejlige mand 

Blomster fra mine dejlige forældre
 Savner jer 

Fik også en overlocker af mine drenge, den skal vi ud og hente i weekenden. Nøj, hvor jeg glæder mig :O)

♥ Så en rigtig dejlig dag og nogle rigtig fine gave 

6 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig dag!! Skønt at du blev fejret, og at de havde gjort noget særligt ud af sin fødselsdag <3
    Endnu bedre at du blev glad for maleriet.
    Bliver simpelthen nødt til at spørge hvad i al verden den der tape dims er til?!!!!! Hvad kan den?

    Flere kys og knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den var rigtig dejlig og maleriet er helt perfekt :O)
      Tape kan bruges til at lave wall stickers med og meget andet :O)
      Krammer og kys fra mig <3

      Slet
  2. Jeg er så glad for at du havde en god dag. Ved jo om nogen hvordan det kan føles temmeligt ensomt, selvom jeg heller går så meget op i fødselsdage, er det altså rart at have en hygge dag og være sammen om dem med dem man holder af. Glæder mig til at se billedet på hæderspladsen.
    Savner jer allerede igen, det var 14 alt alt for korte dage :( giv Elliot en kæmpe krammer når han opdager at Tante Emma ikke bare er væk en enkelt morgen eller aften...øv hyggen bliver svær at undvære.

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. I er også meget savnet, her er alt for tomt :O(
      Elliot sad forleden morgen og læste bog for ninen og sad og sagde mussi mussi mussi!!!! ;O)

      Slet
  3. Sikke nogle dejlige gaver! En overlocker - nøj!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik :O)

      Jep, en overlocker. Den var selvfølgelig udsolgt, så må vente lidt. Øv bøv!!!! Men nøj hvor jeg glæder mig :O)

      Slet