onsdag den 19. september 2012

En af de der dage...

.... hvor alting bare går galt, går i stykker, falder sammen og man kommer til skade. Kender i dem!!!???
De sidste 2 dage har det gået rigtig godt med at få afleveret Elliot i nursery. Han siger selv farvel og slet ikke tid til at vinke til Tristan og jeg, men idag var han helt opløs og ville absolut ingen ting. Selv efter en halv time var det ikke blevet bedre. Så til sidst måtte jeg bare gå. ØV!!!! Hader det virkelig og vil meget hellere tage ham med hjem igen, men det går jo ikke rigtig. De andre gange har han kun været ked af det 5 min. efer jeg er gået og de lover at ringe hvis det ikke bliver bedre. Som regl når jeg kommer og henter ham har han haft en dejlig dag og der har ikke været noget andet. De er rigtig søde til at tage billeder og fortælle hvordan hans dag har været, så det er rigtig dejligt.
Da jeg kom hjem ville jeg prøve at gøre lidt rent og ja, det skulle åbentbart være lidt af et projekt i sig selv. Alle vores elektriske ting er der DK eller Dubai stik på. Det går ikke helt så godt sammen med de australske stik. Nå, men sætter støvsuger i adapter, som bliver sat i en forlængerledning så jeg kan komme helt ud i krogene og forlængerledningen kommer i en anden adapter og sat til i stikket i væggen. Tænder og ingenting sker der. Et eller andet sted på samlet båndet var der noget der ikke virkede og ja, det var en af adaptererne der havde en løs forbindelse. Ringede til min mand letter hys og brokket mig og for at forhører mig om hvor vores gafatape var. Ud i garagen og finde det og tape det hele sammen og endelig kunne jeg støvsuge!!!
Tristan ville meget gerne hjælpe og det måtte han selvfølgelig gerne, men i hans iver falder han over ledningen og banker hovedet ned i støvsugeren og videre ned i gulvet og får bidt sig godt og grundigt i overlæben. Så gråd, tårer, blod og snot blev vi så begge lige smurt ind i, men den lille mand overlevede.
Så blev det tid til at Tristan skulle ha en lille lur og jeg får lavet kaffe (efter at ha hældt en hel bøtte kaffe ud over hele gulvet) og får sat mig med min computer og vil uploade billeder fra vores weekend. Men nææææ nej!!!! Det skulle ikke lige være så nemt. Mit kamera bliver ved med at sige at der er fejl på hukommelses kortet. Så her sidder jeg og tør næsten ikke rykke mig ud af flækken i frygt for hvad resten af dagen har at byde på. Klokken er kun 12, så der er vist rigtig mange ting der kan gå galt endnu ;O)

Nå, men det jeg ville ha skrevet om og sat billeder op af, bliver jo så ikke helt det samme.
Fik nemlig en rigtig fin pakke i sidste uge. Har været på Etsy og købt eller det vil nok sige gået amok i indkøb af masking tape. Så nu bliver det brugt i store mængder og over det hele. Min mand mopper mig og siger at det ender med at hele huset er viklet ind i tape. He he he.... meget morsom er han!!!
Kan desværre kun vise jeg hvad jeg fik i pakke og ikke alle de fine ting jeg har fået lavet. Øv bøv!!!


4 kommentarer:

  1. Det har da vist været en hyggelig formiddag ;)
    Sikke noget lækket noget - hvad bruger du det til? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var bare super hyggeligt ;)
      Jeg har lavet Wall stivers. Bøtter af gamle nan dåser og til at pakke gaver ind med. Der er vist mange muligheder, så det er bare om at komme igang ;)

      Slet
  2. Håber at resten af dagen gik bedre :)

    Hold da op hvor har du fået shoppet! Håber vi får lov til at se hvad du har brugt det til i et andet indlæg :)

    Pernille

    SvarSlet
  3. Ja, utroligt nok kom vi igennem dagen uden flere ulykker ;)
    Nu er der købt nyt hukommelses kort til kameraret, så satser jeg på jeg er klar igen!!! :)

    SvarSlet