tirsdag den 4. september 2012

♥♥♥ Basse, Bølle og Bøf ♥♥♥

Det har været en hård tid at skulle starte helt forfra her i Aussie og jeg må ærligt indrømme at jeg ikke vil anbefale andre det med så små børn. Hvis der kun var 1 ville det være en lille smule nemmere, men med 2 små børn tja.... så synes jeg godt nok ikke det har været helt optimalt. Nu må i skam ikke misforstå mig, jeg elsker expat livet og det at jeg har så meget tid sammen med mine drenge, men vi har ikke lige venner, bedsteforældre og familie i nærheden, som lige kan tage over et par timer. Det savner jeg, må jeg sige!!!

Når Bastian har fri, prøver vi at få ordnet lidt ting og de 2 "hjælper" er meget nysgerrige :O)
Når Bastian er hjemme prøver han at tage drengene så meget som muligt, så jeg kan få lidt tid for mig selv, sammen med symaskinen. Det er rigtig dejligt. Problemet er bare at jeg ikke kan lade være med at sidde og kigge på mine drenge der hygger sig. Mit sy værelse ligger lige op af stuen og der er franske glas døre, så kan se det meste af hvad der foregår. Her blev jeg fanget over de 3 basser der bygge reol. Elliot elsker at hjælpe Far og er blevet så god, at han ved hvad der skal bruges af værktøj, til de forskellige ting. Igår da Bastian skulle sætte gardinstænger op, kom Elliot selv med det meste af værktøjet. Synes det er lidt vildt at en dreng på 2 1/2 år har helt tjek på det. 

Nå, men tilbage til det der gjorde at jeg ikke fik syet :O)
Total flyttekaos - sådan ser her heldigvis ikke ud længere. 
Selvom vi stadig er lang fra på plads!!!!

Elliot har helt tjek på det ;O)


Ja, så er det jo nemt at holde styr på den lille mand.
Det  værste er at han syntes det var en fest.
Så Bastian mente ikke det var nogen sag at holde styr på de 2 bøller.
Hmmm.... tja.... måske han skulle prøve 1 dag eller 20 af mine ;O)

He he.... bøffen er fanget :O)

Ja, det var så simpelt som det her, der fik mig til at glemme alt om min symaskine :O)
Bliver helt varm om hjertet. 


♥♥♥ Det er mine 3 B'er - Basse, Bølle og Bøf ♥♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar