torsdag den 7. juni 2012

Rod, kaos og stofposer

Her i det lille hjem roder det vildt med bunker af papirer, lister, huskesedler og planlægning der bare hele tiden går i vasken.
Ja, vi bor i arabien mandens land og det kommer rigtig tæt på når der er ting der skal ordnes så som papirer, fx at sælge en bil. Nøj, hvor er jeg træt af umulig, inkompetent, ligeglad service. Hvis man overhoved kan kalde det det. Nå, men nu ser det ud som om det hele er ved at falde på plads og vi skulle få de sidste penge en af dagene. Så det satser vi på, men tror ikke på noget før det sker.



For en uge siden havde vi rigtig godt tjek på det hele. Men nu hvor det lakker mod enden, begynder det hele at hope sig op og der er bare ikke nok timer i døgnet. Så ofte kommer vi i seng ved en 2-tiden og så op igen kl. 6. Så vi er ved at være godt trætte.


Mit i al kaoset fik jeg lige et behov for et afbræk og lukkede mig inde på mit værelse med min symaskine et par timer. Fik syet de her poser, så nu er der i hvert fald lidt orden i pusletasken. Så er der da lidt mindre rod at holde styr på :O)


Bilerne er fra en natdragt der var blevet for lille til Tristan og 
som jeg syntes var blevet for nusset til at gemme.
Men så er det jo godt man lige kan bruge dem her - elsker Småfolk :O)

Det samme gælder uglerne - de er også fra en gammel natdragt af Småfolk

Elliot og Tristan har fået et sæt hver.
Den mindste pose er ikke færdig, min plan er at den skal være til sutter 
og vil derfor gerne brodere en sut på. 
Nu må vi se om der bliver tid :O)

Ja og så blev der da også lige en pose til mig selv.
Denne her er stor nok til at der kan være en bog i :O)
Så den indeholder en fin bog med broderi mønstre og mit nye projekt.
Nu må vi se hvornår jeg får tid til det
:O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar