mandag den 21. maj 2012

Så skal der fyldes op

Jeg har været ved at rydde op i mine depoter for at se hvad jeg mangler, skal jo have fyldt godt op inden vi tager til Australien :O)
Min mand griner af mig og siger meget overbevisende at han godt kan se jeg mangler lidt stof og bånd og hvad der nu ellers høre til ;O)
Har taget lidt billeder som jeg kan tage med mig til Satwa ellers ved jeg bare jeg har glemt hvad jeg har og i hvilke farver. Ville jo være så ærgerligt hvis man ikke lige fik alle farverne  med. 
Mangler stadig bånd, sytråd og plain bomuldsstof i al verdens farver, det kan i jo nok se, ik??? :O)


Et lille udsnit af mit stof lager :O)

Bånd, tråd og snor

Her mangler jeg virkelig mange farver :O)

De her er håndlavet og så fine og koster næsten ingenting.
Dem skal jeg da også ha mange flere af og i mange farver!!!

Bånd, bånd og bånd
Elsker alt dette fine bånd.
Min drøm er at komme til indien. En af mine stof mænd i Satwa har lavet en liste over byer og fabrikker jeg skal tage til hvis jeg nogen sinde kommer dertil.
Men lige nu må jeg købe det her i Dubai, for det kan man aldrig få for meget af.





Broderi tråd koster nærmest ingenting her. 
2 aed pr. stk (3 kr.) og det er endda for det rigtige DMC

2 kommentarer:

  1. Helt enig med Bastian ;) Men jeg synes da bare at du skal kommer hertil og shoppe stof og bånd :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en god ide Frøken ��

      Slet