tirsdag den 29. maj 2012

Farvel min lille bil

Snøft snøft snøft..... Vi har sat min bil til salg. Min først bil, der har været 100% min. Vi har været på rigtig mange ture sammen og jeg har oplevet Dubai i denne bil. Jeg har grædt og grint, været glad og frustreret, hidsig og gal i denne bil. Rigtig mange gode oplevelser!!!!
Ja, det lyder mærkeligt at man kan få så tæt et forhold til noget så ligegyldigt som en bil, men det har jeg nu engang fået.

Den blev sat til salg i sidste uge og allerede 4 dage efter vi satte den på dubizzle (Dubai's blå avis) er den solgt, så nu er vi igang med papirer og så videre.
Så sidst på ugen eller i starten af næste uge, alt efter hvor lang tid alt det her papir arbejde tager, skal jeg sige farvel til min "lille" bil.
Uhhh.... synes det er svært at skulle tage afsked til Dubai og når vi nu sælger bilen, så bliver det hele så virkeligt og rykker alt for tæt på
:O( 



Min lille hustru "bil" og en rigtig benzin sluger, 
men så er det jo godt at benzin er så billigt i UAE

2 kommentarer:

  1. Ellers godt nok en rigtig fin dyt!
    Kan godt forstå du kommer til at savne den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik :O)
      Så må vi jo håbe min mand er sød og købe en ny fin bil til mig i Australien :O)

      Slet