onsdag den 25. april 2012

Ja, jeg er her stadig...

Ja, her har været stille.... helt helt stille.... i alt for lang tid!!!
Mine forældre var her i 14 dage og det var bare med at nyde det, det går alt for stærkt og pludselig er tiden bare gået. De tog retur til DK torsdag den 5. april og om søndagen blev jeg indlagt med Tristan der havde fået RSV Bronchiolitis som havde sat sig meget voldsomt på lungerne og han kunne derfor ikke trække vejret. Skulle suges med slange op gennem næsen og ned i lungerne hver 4. time og skulle ha maske med ilt og medicin. Puha... det var ikke sjovt at skulle stå ved siden af mens han skreg og skreg. Vi var indlagt i 5 dage og nu er han helt ovenpå igen. Elliot valgte selvfølgelig også lige at skulle gøre sig bemærket med 39,7 i feber, så Bastian måtte lige en ekstra tur på skadestuen. Heldigvis var det bare feber, som var overstået på et par dage.


Ugen efter fik vi gæst igen. Jane har været her i en 8 dage og det har været super hyggeligt. Har fået shoppet og snakket til den helt store guldmedalje, så nu trænger jeg lige til et par dage fri ;O)
Søndag fik jeg mig en dejlig madforgiftning, som jeg havde den store fornøjelse af i hele 24 time og efterfølgene har jeg været godt mat i betrækket. Herligt!!!!


Så vi har haft travlt med både gæster og sygdom og mener nu at vi burde slippe de næste par uger for mere sygdom, flere gæster siger vi aldrig nej tak til. Nu orker jeg ikke helt mere sygdom.
Det er sku hårdt når man kun har hinanden og ikke har lidt familie der lige kan træde lidt til når det hele ramler, men det er jo hvad der følger med ikke at bo i DK. 
Vi er nu så heldige at vi har nogen fantastiske naboer. De står altid til rådighed og Elliot elsker at være derinde og han har fået en helt fin vane med at stikke af derind hver gang han får skæld ud. Rart med gode naboer. Det er helt uvurderligt.


Så alle mine bunker og kreative ideer har der ikke været tid til, så de ligger der stadig og griner af mig. Nå, men der kommer vel en dag hvor man får lidt tid.... 


Denne lækre Basse er blevet 2 år - hvor er tiden dog blevet af!!??

Mine 2 super Bølle-Basser

En godnat krammer hos Bedste


Jane og Elliot læser godnat historie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar