mandag den 26. marts 2012

Regn regn regn....

I morges da vi stod op kunne vi se det havde regnet. Jeg blev godt sur over at jeg ikke havde hørt det.
Ja, det lyder jo nok lidt mærkeligt, men når man bor i en ørken er det ikke så ofte man ser regn. Så når man endelig gør, er det bare med at løbe ud og mærke regndråber i ansigtet og dufte den lækre friske luft.
Denne vinter har budt på flere sand storme end regn, så sukker virkelig efter de der regnedråber. Står gerne op kl. 5 om morgenen for at mærke, dufte og høre regnenen, det er virkelig dagens store glæde :O)
Men da jeg kørte Elliot i nursery, begyndte det at regne. Jubiii.... 
Elliot syntes godt nok det var noget mærkeligt noget og forstod ikke helt hvor det kom fra og synes også mor var en smule tosset for at juble og danse rundt mellem bilerne over noget vand der kom oppe fra.


Da jeg kørte hjem fra nursery begyndte det rigtig at regne i hele 5 min. 
(rigtig regn = det i kan se på ruden. 
Desværre ikke nok til at jeg skulle bruge vinduesviskerne)
Fantastisk morgen :O)
Sådan så det ud fra bilen - det bedste syn længe!!!!

Vores vej i regnvejr :O)

1 kommentar:

  1. Tror tit at hans synes at hans mor er lidt småtosset ;) Og du må meget gerne komme herud og få lidt af vores regn...

    Dans regndans mama
    http://www.youtube.com/watch?v=X0u8FM64tWw&feature=related

    SvarSlet