tirsdag den 6. marts 2012

Alt for mange projekter på engang....

Ja, tid er der ikke så forfærdelig meget af med 2 små bøller. Så syet for jeg slet ikke gjort, da det kræver lidt mere tid og man ikke altid bare så nemt lige kan lægge det fra sig.
Så derfor hækler jeg. Er så gået i gang med jeg ved ikke hvor mange projekter, fordi mit hoved er flydt med alle de her ideer. Problemet er jo bare at der ikke rigtig er noget af det der bliver færdigt og bunker hoper sig bare op :O/


En pude til sofaen, en IPhone sok, tæppet jeg har vist tidligere som jeg er kommet lidt over halvvejs med, doilies til et andet projekt

Har købt denne fantastisk bog...

...hvor de her 2  doilier er fra





Bogen inderholder rigtig mange fine mønstre og er meget nem at forstå.
Sat super enkelt op - men stadig lækre billeder at kigge på

Elliot bliver snart 2 år - som tiden dog flyver afsted.
Nå, men han skal da ha et legekøkken og der vil jeg selvfølgelig selv hækle diverse 
kager, grønsager og mad til.
Hans yngling er Oreos - så det er selvfølgelig dem jeg er startet med :O)

En flagranke
Kan ikke helt finde ud af om den skal være i de danske farver rød og hvid 
eller om jeg skal lave en så den passer til hjemmets farver.
Kan jo altid lave en af hver. Hvad gør et projekt fra eller til ;O)
Opskriften på de her fine flag er fra Karen, som du finder her

Ja, så som i kan se har jeg rigeligt der skal laves og det her er bare et lille udsnit af alle mine bunker.
Puha.... får jo næsten stress af alle mine projekter der bare ligger og kigger på mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar