lørdag den 25. februar 2012

♥♥♥ En dejlig lille overraskelse ♥♥♥

Ja, det er ikke så meget i ser til mig her på Bloggen, men med 2 små børn og en mand der arbejder temmelig meget, ja, så forsvinder min tid temmelig hurtigt. Så når dagen er omme er det ikke lige overskud og energi jeg har mest af.
Jeg får da hæklet lidt, ikke meget, men lidt og det er da bedre end ingenting :O)
Nå, men det er faktisk slet ikke det jeg vil viser jer idag. Næ, jeg vil hellere fortælle hvilken fantastisk mand jeg har.
Igår kom manden min hjem med en rigtig fin gave og da jeg kom ned af trappen så jeg denne fine æske ligge på spisebordet



Og i kassen lå....


Er den ikke bare lækker. Denne taske har jeg ønsket mig i lang tid og tænk manden min har hørt mig :O)
Han mente jeg trængte til lidt lækkert til mig selv efter de sidste par måneder, hvor jeg nok har været en smule efterladt med 2 små børn.
♥♥♥ Han er da bare så fantastisk dejlig ♥♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar