mandag den 3. oktober 2011

Sækkestol med applikation

Ja, tid er ikke lige det jeg har haft mest af de sidste 6 uger. Så jeg undskylder meget for den meget kedelig blog det er blevet.
For snart 6 uger siden kom vores lille Tristan til verden. Den 27. august kl. 8.30 om morgenen.
Det har taget sin tid at komme sig over et kejsersnit denne gang, plus sygdom. Så det bliver nok ikke den store aktivitet i vil se her på bloggen det næste stykke tid, men jeg skal gøre mit bedste for ikke at blive helt væk.
Inden fødslen gik jeg igang med en sække stol med applikation af et meget stort træ. Det var lidt mere besværligt at ligge og rode rundt på gulvet med den store mave end jeg regnede med, så projektet måtte vente til Lillebror var kommet ud. 
Denne weekend havde jeg endelig lidt tid og overskud og stolen blev endelig færdig :O)

Det færdige resultat - meget tilfreds med mit træ :O)
Se hvor fint den passer ind i stuen
Lidt stor - men den kan da lige være der :O)
Allerede i brug og den er et hit når man skal se Mickey Mouse playhouse efter en hård dag i Nursery
Og så har man lige stjålet Lillebror's dyne, så er der dømt hygge :O)


2 kommentarer:

  1. Nej, hvor er det en fed sækkestol.

    Jeg faldt lige over din blog, og melder mig som fast læser.

    SvarSlet
  2. Tusind tak :O)

    og velkommen til :O)

    SvarSlet