tirsdag den 16. august 2011

Store indkøbsaften i Satwa

Kom selvfølgelig ikke i Satwa den aften hvor jeg ellers havde lovet mig selv at jeg skulle tage mig sammen. Typisk!!
Nå, men onsdag aften kom min mor og det har virkelig givet mig en masse energi, kan mærke en stor forskel på ikke at bære lige så meget rundt på Elliot som jeg plejer. Så i weekenden fik jeg taget mig sammen til at komme af sted og så havde jeg jo også min mor med, det var jo en del mere hyggeligt, end bare at tage af sted alene.
Fik en masse gode ting, men mangler stadig en del. Det er ikke helt så nemt at få de lidt mere tykke stoffer, som babyfløjl og jeans-stof. Hvilket var det jeg tog af sted efter.
Nå, men fik da lidt af det og så har de lovet at skaffe mere jeans-stof og ringe til mig, nu må vi se om det holder stik, tror ikke helt på det. Sådan er det jo at bo i Dubai.
ZIG ZAG båndet kostede absolut ikke særlig meget, hvilket også resulteret i at jeg ikke kunne bestemme og købte næste alle farverne.
Er da kommet i tanke om et par farver mere jeg godt kunne bruge, så det kommer lige på liste til når jeg skal af sted næste gang
:O)
Stoffet som tog mig temmelig lang tid at finde, men det lykkes :O)
Er selvfølgelig kommet i tanke om en masse andre ting jeg har glemt, så må vist af sted igen i weekenden, så jeg kan blive færdig med bare lidt af alle mine projekter, inden lillebror melder sin ankomst. Har vist list travlt efterhånden :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar