onsdag den 3. august 2011

Bryllupsdag


Skulle jo nok havde skrevet i går på selve dagen, men der var tiden vist ikke rigtig til det.
Startede dagen med et telefonopkald med en delivery og de skulle tjekke om det var den rigtig adresse, det var det og de ville være der inden for den næste halve time sagde de. Det tror man så aldrig på, men i går måtte jeg tage det hele i mig igen for det var de. Her er man så vant til, at hvis de siger de er der inden for en time, så ved man de måske komme den samme dag hvis man er heldig.
Så noget overrasket blev jeg, da det ringede på døren. Der stod der en man med en fin blomst og jeg skyndte mig og skrive under, så jeg i en fart kunne få læst korter. 
Blomsterne var fra min lillesøster og hendes forlovet, med lykønskninger om en god bryllupsdag. Puha.... den trak da vist lige lidt tårer. Bliver altid utrolig rørt over at blive husket, men lige i øjeblikket er det nok en smule ekstra slemt. Vi skal ikke hjem til Dk på sommerferie som vi plejer, da jeg er højgravid. Så sidder rimelig meget fast her i varmen, meget langt fra familie og venner. Så derfor fik dette kort nok lidt ekstra tårer med på farten. Men dejligt var det at blive husket 
Hele dagen modtog vi sms's og telefonopkald, så man må virkelig sige det har været en god dag. Tusind tak til alle jer der huskede os 

♥ Blomster fra 2 skønne mennesker 


Hvor er det egentlig lige de sidste 4 år er blevet af. Synes godt nok det går noget stærkt.
For snart 4 år siden blev min mand og jeg kæreste :O)
Og nu har vi boet i Dubai i snart 3 år, boet sammen 4 steder. Blevet gift både på rådhuset og i Kirken. Fået en dejlig søn og forventer lillebror melder sin ankomst i slutningen af denne måned. 

Det har været 4 år med mange udfordringer og mange fantastiske oplevelser. Det har virkelig bragt min mand og jeg meget tæt sammen og det har været de mest fantastiske 4 år i mit liv.
Vi lever livet og nyder det fuldt ud :O)

 En uforglemmelig dag - den 1. aug. 2009 

 Vores lille guldklump - Elliot 1 dag gammel  
24. marts 2010 kom han til verden - på min mors fødselsdag.
Tror ikke vi kunne havde givet en bedre gave :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar