tirsdag den 9. august 2011

Alt for lidt tid og alt for mange idéer.....

Kender i det at man har alle de her projekter man gerne vil igang med og ens hoved er fyldt op med gode idéer og man er lige ved at spring, fordi man bare ikke kan finde tiden eller energien til dem!!!???
Sådan har jeg det i øjeblikket. Har en liste så lang så lang.... at jeg slet ikke ved hvor jeg skal starte. 
Kan godt mærke graviditeten sætter sine begrænsninger. Føler mig som en dame på 80. Min ryg gør ondt, er træt og brokker mig over varmen og luftfugtigheden i et væk. Er faktisk begyndt at blive lidt træt af at høre på mine egne brokerier ;O)
Nå, men har de sidste aftner prøvet at tage mig sammen, til at tage til Satwa, et område hvor jeg kan købe stof, bånd, garn og så videre. Problemet er at det er udenfor og luftfugtigheden er så høj, så har ikke rigtig kunne tage mig sammen, men i aften skal det altså være. Nu må jeg virkelig give mig selv et los bag i :O)
Har for tiden kun et projekt igang, et tæppe til soveværelset og det er jo ikke helt nok. Har selvfølgelig også en masse syprojekter der bare ligger og kalder på mig, men dem tror jeg, at jeg må vente med til lillebror er kommet til og min ryg og krop igen kan ligge og rode rundt på gulvet :O)


Tæppet til soveværelset skal bestå af Mormor firkanterne, kan rigtig godt lide blandingen med det skandinaviske blandet med inderpuderne, som vi også har i soveværelset. Firkanterne bliver temmelig store. Så der skal faktisk kun 6 firkanter til i det hele, plus en meget bred kant. Det er i hvert fald hvad planen er indtil videre. Den kan jo hurtigt nå at blive ændret ;O)
Firkanten her er næsten færdig. Vil slutte af med 6 runder grå. Så i alt 30 runder bliver det til. 

3 kommentarer:

  1. Iiiih mama, det er jo lige mine farver. Er sikker paa at det vil passe meget bedre ind her i Vietnam :)

    /Emma

    SvarSlet
  2. Frøken Møllen
    Jeg hækler meget gerne et tæppe til dig, hvis du selv kommer og henter det :O)

    SvarSlet