torsdag den 7. juli 2011

Så skete det endelig....

Så skete det endelig, at jeg fik taget mig sammen, til at få oprette en blog. Det har vist også taget sin tid ;O)
Jeg er bosat i Dubai med min dejlige mand. Her har vi nydt livet i 3 år og regner med at gøre det en del år endnu.
Vi har fået en fantastisk søn Elliot (marts 2010) og lillebror forventer vi melder sin ankomst inden for de næste par måneder.
Jeg er så heldig at jeg kan nyde livet som hjemmegående og det har min symaskine hvis nydt rigtig godt af de sidste par år. Der er vist også et par veninder der sætter stor pris på det i DK :O)

Jeg elsker at blive inspireret af alle de forskellige kulturer, som er samlet her i Dubai og det har påvirket min stil, både med tøj og i hjemmet.
Jeg holder meget af de rene Skandinaviske linjer, hvor jeg så tilfører en masse pynt, små detaljer og  farver.

Graviditeten sætter desværre lidt sine begrænsning for syningen, ryggen synes ikke helt om at ligge nede på gulvet og klippe i stof, for lang tid af gangen, så har kastede mig over garnet for en tid.
Hækler på livet løst og det skal nok ende med en del tæpper inden lillebror når at melde sin ankomst :O)

Her på bloggen vil i kunne følge min hverdag og alle mine projekter og dem er der vist en del af :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar